SCHRIJF JE IN!

STRATEGIE

Contactstrategie met impact

Wij ontwikkelen inventieve campagnestrategieën waarbij stapsgewijs kennis wordt gedeeld met de doelgroep. Het communiceren van relevante informatie, op het juiste moment en aan de juiste doelgroep brengt je van koud contact naar een warme relatie. Een contactstrategie met impact.

Margareth Lake Deep Dive

Onze inventieve strategen weten uit brede ervaring welke aanpak goed werkt in welke markt. Creativiteit is de crux: voor iedere klant wordt een onderscheidend campagne-concept ontwikkeld. Hiertoe hanteren we onze Deep Dive workshops. In deze co-creatie workshops worden in een drietal creatieve en uitdagende sessies van een halve dag een doeltreffende contactstrategie ontwikkeld. Hierbij zullen tevens een aantal klanten en prospects worden geïnterviewd teneinde een goed beeld te krijgen van de buyer persona’s. Deze workshops hebben een open karakter waarbij wij samen op basis van uitdagende stellingen en confronterende vragen over portfolio en gekozen strategie de succesratio’s en voorwaarden helder krijgen. De gehanteerde methodiek is verrassend met als doelstelling iedere deelnemer overweldigend te inspireren

Wat levert dit op?

Door vooraf de strategie goed uit te denken, leidt onze cross-channel aanpak in B2B-leadgeneratie en marketing automation tot:

  • Meer leads.
  • Meer klanten.
  • Meer kennis van de doelgroep, en van marketing- en salesleads.
  • Een hogere naamsbekendheid.
  • Een hogere conversie.
  • Een waardevolle relatie met klanten en prospects.

Heb jij ook een of meerdere van deze doelstellingen voor ogen? Wij helpen je graag deze strategisch te bereiken.

Contentmarketing onvoldoende ingezet bij sales

Margareth Lake heeft voor het achtste op rij de Nationale B2B-leadgeneratie Benchmark uitgevoerd.
In dit onderzoek gaan we in op o.a. de volgende vragen:

  • Wat kan je leren van andere succesvolle B2B marketeers?
  • Waar laat je kansen liggen als B2B marketeer of verkoopmanager?
  • Hoe richt je een voorspelbare salesfunnel in?
  • Hoe ver is zakelijk Nederland met social selling?